هتل مرمرا شیشلی
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل مرمرا شیشلی یک هتل 4 ستاره واقع در استانبول است که با ترکیبی از سبک مدرن و سنتی سال 1950 ساخته شده است. این هتل دقیقا در خیابان شیشلی واقع شده و 2300 فوت تا مرکز خرید جواهر فاصله دارد. ایستگاه مترو هم تا هتل 650 فوت فاصله دارد و دسترسی را به مناطق محبوب مانند میدان تکسیم و بخش های تاریخی شهر ساده می کند. وای فای رایگان و منظره ی پانوراما استانبول در هر اتاق از این هتل حیوان دوست قابل استفاده است.

رستوران موجود در لابی هتل، منوی بازی از غذاهای شیک و لوکس را ارائه می دهد. انتخاب متنوعی از مشروبات الکلی، شراب و نوشیدنی های ملایم در لابی مارماریس شیشلی در دسترس است.

اتاق های هتل مجهز به تلویزیون هایی با صفحه نمایش دیواری و کانال های محلی و بین المللی هستند. برخی از اتاق ها دارای حمام اسپا هستند و منظره ای از شهر و بسفروس را ارائه می دهند.

مهمانان می توانند در باشگاه بدنسازی مارماریس شیشلی، که شامل تجهیزات نوار قلب و عروق می باشند، تمرین کنند. شما می توانید با کارکنان هتل از طریق برنامه تلفن همراه WhatsApp برای نیازهای خود تماس بگیرید. منوی بالشت های متنوع برای راحتی شما ارائه می شود.

مرکز تجاری Zorlu تنها یک ایستگاه مترو تا هتل فاصله دارد و برج ترامپ نیز در چند قدمی آن قرار دارد.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.3 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل مرمرا شیشلی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: